Indmeldelse i Erhvervsgynmasiernes Engelsklærerforening

Felter markeret med skal udfyldes.

Postnr:
By:
  CPR nr. ? :
E-mail adresse:
  Skole og afdeling:
  Skolens adresse:
  Skolens post nr.:
  Skolens by:
  Skolens tlf.nr.:
  Underviser på:
HH
EUD/EUX
HTX

TILMELDINGER

Online arrangement HHX mundtlig eksamen.

Vi vil gerne invitere alle vores medlemmer til et fyraftensmøde om mundtlig eksamen i engelsk. Foreningen afholder et online erfaringsudvekslingsarrangement om mundtlig eksamen på HHX mandag d. 17. maj fra kl. 15.30 - 17.00. Her vil der være mulighed for at udveksle ideer, tips og tricks samt dele forslag til eksamenstekster til den mundtlige eksamen sammen med gode engelskkolleger rundt om i landet.

Hvis du har lyst til at være med, så send en mail til Mette: mea@ibc.dk senest fredag 14. maj 2021 kl. 19.00.

Arrangementet foregår på Teams og du vil modtage link til arrangementet. Vi håber, I har lyst til at være med. Vi glæder os til at se Jer.