Kursusbeseskrivelse og målgruppe

Erhvervsgymnasiernes Engelsklærerforening holder endnu engang ERFA for lærere i Engelsk niv. C & B på EUX Merkantil. Denne gang online.

Forsamlingsloftet er desværre endnu ikke hævet, men nu vil vi ikke aflyse flere arrangementer, så derfor skærer vi erfadagen til og gør den online.

Vi vil gerne både prioritere dialog med ministeriet og den faglige sparring kollegaer imellem. Derfor deles arrangementet op i to:

Mandag 12.april kl. 15.00-16.00:

Oplæg fra fagkonsulent Jonas Rasmussen og efterfølgende spørgsmål fra deltagere.

Onsdag 21.april kl. 15.00-16.00:

Erfarings- og idéudveksling med fagkollegaer fra hele landet. Vi deler vores bekymringer, spørgsmål, og bedste tips og tricks med hinanden - intet er for stort eller småt.

Tilmelding senest 9.april til gaby@mercantec.dk

Arrangementet er gratis for EE medlemmer. Er du ikke medlem, så skynd dig at melde dig ind på hjemmesiden.

Vi savner Jer og glæder os til at se så mange som muligt Smil

= Feltet skal udfyldes

JA      NEJ

TILMELDINGER

Online arrangement HHX mundtlig eksamen.

Vi vil gerne invitere alle vores medlemmer til et fyraftensmøde om mundtlig eksamen i engelsk. Foreningen afholder et online erfaringsudvekslingsarrangement om mundtlig eksamen på HHX mandag d. 17. maj fra kl. 15.30 - 17.00. Her vil der være mulighed for at udveksle ideer, tips og tricks samt dele forslag til eksamenstekster til den mundtlige eksamen sammen med gode engelskkolleger rundt om i landet.

Hvis du har lyst til at være med, så send en mail til Mette: mea@ibc.dk senest fredag 14. maj 2021 kl. 19.00.

Arrangementet foregår på Teams og du vil modtage link til arrangementet. Vi håber, I har lyst til at være med. Vi glæder os til at se Jer.