Kursusbeseskrivelse og målgruppe

Erhvervsgymnasiernes Engelsklærerforening holder endnu engang ERFA for lærere i Engelsk niv. C & B på EUX Merkantil.

Fagkonsulent Jonas Rasmussen deltager på erfadagen. Hvis du har spørgsmål til ham, er du meget velkommen til at sende det hurtigst muligt og senest 25. marts, så han har mulighed for at forberede sig. Send mail til: akm@ucholstebro.dk

Foreningen har lavet program for dagen, men deltagerne opfordres til at medbringe gode ideer til tekster, film, småopgaver, aktiviteter, skriftlighed, mundtlighed, grammatik etc. Derfor: Tag gerne dine gode ideer med - don't be shy :) Rigtig mange af os er alene og har ingen fagkollegaer på skolerne. Derfor er vi afhængige af hinanden og af, at vi tør at dele små og store ideer med hinanden.

Se program her

Vel mødt til en dag, med masser af input og erfarings-/ideudveksling og ikke mindst networking med fagkollegaer fra hele landet.

Tid og sted:

ERFA dagen foregår mandag d. 12. april kl. 9.30 - 16.00 på Tietgen Business, Lerchesgade 29, 5000 Odense, lok. K018.

Tilmelding:

Senest torsdag d. 1. april 2021

Pris og betaling for kurset:

Pris for EE-medlem: 650 kr. inkl. moms

Pris for ikke EE-medlem: 1100 kr. inkl. moms - dette inkluderer kontingent for skoleåret 2021-2022

Deltagerbetaling opkræves ifølge betalingsoplysninger på tilmeldingsblanketten, dvs. enten via tilsendt faktura eller e-faktura via. skolens EAN- nummer. Hav gerne dette nr. klar ved tilmelding

Vi glæder os til at se Jer Smil

= Feltet skal udfyldes

JA      NEJ

TILMELDINGER

Det er nu muligt at tilmelde sig vores ERFA-dag for EUX d. 12.april 2021. Klik her.