Erfa-kursus for HTX EngA

Fagkonsulent Jonas Rasmussen afholder dialogmøde tordag d. 26. september fra kl.12-15. I den forbindelse inviterer Erhvervsgymnasiernes Engelsklærerforening til erfa-kursus fra kl. 9.30-16.30.

Erfa-kursus afholdes på Odense Tekniske Gymnasium, Campus One, Blangstedgårdsvej 1, 5220 Odense.

Prisen for deltagelse i erfa-kurset er 600 kr. for medlemmer og 1100 kr. for ikke-medlemmer. Sidstnævnte indkluderer et års medlemskab.

Tilmeldingsfrist er d. 15. september 2019. Betalingsfrist vil fremgå af den faktura, som fremsendes fra foreningens revisor efter tilmelding.

Programmet for Erfa-kurset offentliggøres på hjemmesiden og facebook inden afholdelse af kursus.

= Feltet skal udfyldes

JA      NEJ