Erhvervsgymnasiernes Engelsklærerforening

Erhvervsgymnasiernes Engelsklærerforening er en pædagogisk forening for lærere, der underviser på landets erhvervsgymnasiale og erhvervsrettede ungdomsuddannelser, både på HHX, HTX og EUX/EUD.

Foreningens CVR.nr. er: 26833132

.........................................

NewsLetter februar 2020

Så er det nyeste nyhedsbrev på gaden! Du finder det lige her.

.........................................

Kære kollega på HHX, HTX og EUX/EUD

Vidste du, at du har en faglig forening? En forening, der tilbyder faglig udvikling og kollegialt netværk, og hvor vi hvert år udbyder et spændende Landskursus med konkrete ideer til undervisningsforløb, møde med fagkonsulenten og oplæg ved spydspidser inden for viden og formidling omkring den engelsktalende verden.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Engelsklærerforeningen på Facebook

Find os på Facebook. Søg efter "Erhvervsgymnasiernes Engelsklærerforening" og tryk "synes om". Hjælp os med at nå ud til så mange som muligt Smil'

Adresseoplysninger!

Husk at give foreningen besked, hvis du får ny mailadresse eller fysisk adresse. Bladet eksisterer ikke mere, så nyhedsbrevet er nu det medie, vi bruger til at informere jer om stort og småt, herunder invitation til landskursus osv. Derfor er det meget vigtigt, at vi har din korrekte mailadresse. Du kan bruge blanketten under fanen "Medlem" - "Ændring", hvis du har ændringer i dine oplysninger. Det er da nemt! Vink