Nyt fra Kasserer og medlemsregistrator:

Medlemsregistrering:

Husk at melde adresseændring til undertegnede på mmo@tradium.dk. Dette gælder også evt. ny e-mail adresse.

Har du fået ny engelsk kollega, eller har du kolleger, der ikke endnu er medlem af vores forening, så fortæl dem om vores forening. Ønsker de medlemskab, kan indmeldelsesblanket hentes på vores webside www.hs-eng.dk, og den sendes i udfyldt stand til mmo@tradium.dk.

Da der indimellem kan gå en del tid med at minde foreningsmedlemmer om manglende kontingentbetaling, har bestyrelsen besluttet, at hvis medlemskontingentet ikke betales rettidigt, fremsendes én reminder. Betales kontingentet stadig ikke, udmeldes man af foreningen uden yderligere varsel. Man er naturligvis altid velkommen til at melde sig ind i foreningen igen.

Kontingentet er 375,- kr årligt og kan indbetales på reg nr. 1551 kontonr 1494309. HUSK tydelig angivelse af navn og/eller medlemsnummer.

Nye medlemmer kan indmelde sig ved at benytte Medlem - > Bliv medlem her på hjemmesiden.

Har I spørgsmål vedrørende ovennævnte, er I velkommen til at kontakte os.

VH

Majbrit Christensen