Årskontingent er kr. 375,00 og kr. 175,00 for pensionister - begge inkl. moms.

Hvis du allerede er medlem, skulle din kontingentbetaling gerne ske automatisk via PBS, hvis du har tilmeldt den hertil. Hvis du ikke har tilmeldt betalingen til PBS, beder vi dig gøre det hurtigst muligt af hensyn til kassererens arbejde med at kontrollere betalinger.

Hvis du ikke er medlem, kan du læse her, hvordan du kan blive det: Indmeldelse sker ved hjælp af indmeldelsesblanketten under denne fane (Medlem). Efter, vi har modtaget din indmeldelse, vil du modtage en faktura på kontingentbeløbet. Når vi har modtaget din kontingentindbetaling, bliver du oprettet som bruger på hjemmesiden, og du får adgang til de services, der er forbeholdt medlemmerne. Du modtager en mail, når du er blevet oprettet på hjemmesiden, men bemærk, at DU SKAL SELV TILMELDE DIG NYHEDSBREVET. Dette kan du f.eks. gøre ved at klikke på quick-linket på forsiden.

Hjertelig velkommen i foreningen! :-)