Landskursus

TILMELDINGSBLANKET

Tilmeldingsfrist:

1. februar 2021

Betalingsfrist vil fremgå af den faktura, som fremsendes fra foreningens revisor efter tilmelding.

Tilmelding kan kun ske elektronisk her på vores hjemmeside. Udfyld nedenstående skema. Du vil modtage en kvittering for din tilmelding efterfølgende.

Indbetaling af deltagergebyr inkl. moms skal ske enten via en betalingsoverførsel via det betalings-id, som fremgår af den faktura, du får tilsendt, ELLER du kan vælge at lade skolen foretage betalingen via elektronisk faktura. I sidstnævnte tilfælde skal du opgive skolens ean-nummer.

Vælg den ønskede betalingsform i blanketten nedenfor og skriv skolens ean-nummer, hvis det er relevant.

Vær opmærksom på, at du bliver bedt om at bekræfte dine indtastede oplysninger - du skal klikke på "Fortsæt" i bunden af siden "Bekræftelse af oplysninger", ellers bliver din tilmelding ikke registreret! Du vil modtage en kvittering, når din tilmelding er regisreret - denne sendes til den email-adresse, du har oplyst i tilmeldingsblanketten - tjek gerne, at den er tastet korrekt.

Tillægget for ikke-medlemmer inkluderer kontingent for skoleåret 2020/2021.

Navn:
Telefon:

Underviser på:

EUD/EUX
HH
HTX

Medlem
Er ikke medlem - tillæg 600,00,- ex. moms - i alt betales kr. 750,00 kr. incl. moms

Ønsker at deltage i:

Hele arrangementet i enkelt værelse 4.000,00,- ex. moms - i alt betales kr. 5.000,00 kr. incl. moms
Hele arrangementet uden overnatning og morgenmad 3.000,00,- ex. moms - i alt betales kr. 3.750,00 kr. incl. moms

TILMELDINGER

Online arrangement HHX mundtlig eksamen.

Vi vil gerne invitere alle vores medlemmer til et fyraftensmøde om mundtlig eksamen i engelsk. Foreningen afholder et online erfaringsudvekslingsarrangement om mundtlig eksamen på HHX mandag d. 17. maj fra kl. 15.30 - 17.00. Her vil der være mulighed for at udveksle ideer, tips og tricks samt dele forslag til eksamenstekster til den mundtlige eksamen sammen med gode engelskkolleger rundt om i landet.

Hvis du har lyst til at være med, så send en mail til Mette: mea@ibc.dk senest fredag 14. maj 2021 kl. 19.00.

Arrangementet foregår på Teams og du vil modtage link til arrangementet. Vi håber, I har lyst til at være med. Vi glæder os til at se Jer.